HistorieN bakom NPS-Nätverket

I takt med att intresset och användandet av NPS-metoden ökat har behovet av att utbyta idéer och erfarenheter bland de som arbetar med NPS blivit större. Det är vanligt att de som jobbar med NPS är ensamma i sin roll i företaget och har behov av externa bollplank och nätverk.

Av den anledningen startade vi en nätverkskonferens som kom att kallas NPS-Dagen, 2015. Intresset för NPS-Dagen har varit och är fortfarande stort, med många deltagare på varje event.

NPS-Nätverket riktar sig till dig som jobbar med Net Promoter Score och är strategiskt/operativt ansvarig eller aktivt delaktig i drivandet av lojalitetsarbetet inom din verksamhet

När vi såg att det fanns ett utökat behov av att diskutera i mindre grupp och kunna gå på djupet inom olika områden av lojalitetsarbetet utvecklade vi NPS-Nätverket. Ett nätverk där medlemmar har möjlighet att träffas mer regelbundet och i varierande former.

Nu har vi öppnat upp dörrarna för alla inom målgruppen till de olika nätverksträffar genom att ta bort årsmedlemskapet. För att få inbjudningarna registrerar du bara dina uppgifter till vår medlemslista. När du får en inbjudan anmäler du dig och betalar separat för den eller de träffar du anmält dig till*.

Du får möjlighet att gå på varierande former av nätverksträffar där det diskuteras olika specifika områden inom ramen av NPS-metoden.

På träffarna får du ta del av vår expertis, men framför allt interagera med andra företag, både B2B och B2C, som använder metoden för att stärka och utveckla kundlojaliteten och kundupplevelser.

Målet är att du ska få en massa tips, förslag och idéer med dig hem, plus fördjupad kunskap om hur du kan maxa effekterna av att jobba med NPS-metoden. Samtidigt som du skapar relationer med likasinnade. Vi på MarketDirection står som värd eller samordnare av de olika träffarna.

*Tidigare gällde tecknade man upp sig för ett årsmedlemskap till en fast kostnad. Men då vi såg att alla inte hade möjlighet att närvara på samtliga träffar, ville vi hellre att man betalar enbart för de man kan besöka.
Historien bakom NPS-Natverket, event om NPS, kundlojalitet och kundupplevelser

KORT OM DE OLIKA NÄTVERKSTRÄFFARNA

NPS-Dagen, NPS-event om kundlojalitet, kundupplevelser

Konferens med mingel
Halvdag, vår- och höstträff

Konferens med många deltagare med avsikt att ge övergripande insikter, nya infallsvinklar och inspiration gällande NPS-program, med en agenda som innehåller både praktiska case och teoripass med föreläsare samt gruppdiskussioner och mingelstunder.

Lunchträff med mer djup och spets
2-timmar, vår- och höstträff

Mindre grupp, mer djup och spets. Max 10 deltagare. Diskussioner inom olika förutbestämda områden kring NPS och lojalitet. Deltagande medlemmar står för den huvudsakliga diskussionen och delar med sig av sina erfarenheter, medan vi fungerar mer som moderator för aktuellt diskussionsområde.

Eftermiddagsträff med riktiga case på plats
2-timmar, vår- och höstträff

Mindre grupp, NPS i verkligheten, riktiga case på plats. Vanligtvis max 20 deltagare. På ett studiebesök äger träffen rum ute hos ett företag som arbetar med NPS-metoden. Värden från aktuellt företag berättar om deras NPS-arbete . Vi samordnar och är med på studiebesöken och delar med oss av våra erfarenheter och kunskaper.

KOMMANDE NÄTVERKSTRÄFFAR

NPS-Dagen, NPS-event för dig som jobbar med Net Promoter Score
NPS-DAGEN*

Tid: kl 13.30-17.30

Missa inte NPS-Dagen – 26 mars! Nu kan du anmäla dig och läsa agendan för halvdagskonferensen. Kan utlova intressanta ämnen och föredrag. Temat för denna omgång är: Med fokus på promoters! Öka effekten av ditt NPS-program med aktivt ambassadörsarbete.

ANMÄL DIG HÄR!
Rundabordssamtal med lunch 28 maj
RUNDABORDSSAMTAL*

Tid: kl 12.00-14.00

Temaområde: Hur får man kunderna att ge feedback?

Vi kommer att bolla bland annat svarsfrekvens, datakvalitet och vad man kan göra för att öka svarsfrekvensen.

Anmäl dig i kontaktformuläret nedan om du är intresserad av att komma.

NPS-Studiebesök - info kommer om nästa tillfälle
NPS-STUDIEBESÖK*

Tid: kl 15.00-17.00

Vi tackar Victoria Preger och Emma Martin på UC som stod värd för studiebesöket denna gång. Temat var: Att involvera och engagera verksamhet och medarbetare inom lojalitetsarbetet, och vi fick bland annat höra hur UC byggt upp och jobbar med sitt cross-functional team, hur de satsat på internutbildning för ökad kunskap och förståelse av arbetet, hur de skapat engagemang och nyfikenhet kring kundinsikter och kundupplevelser.

Läs 3 tips från senaste NPS-Studiebesöket.

Klart jag vill få inbjudningar till ALLA NPS-NÄTVERKSTRÄFFAR!

Lämna dina uppgifter så skickar vi inbjudningar till de olika nätverksträffarna med NPS-Nätverket till dig. I de separata inbjudningarna anmäler du dig om du vill gå eller inte. Du behöver inte längre teckna ett medlemskap i NPS-Nätverket för att få vara med på träffarna + du betalar endast för de tillfällen du har möjlighet att gå. 

När du registrerar dina uppgifter kommer vi att ta kontakt med dig för att följa upp din fråga. Vi kommer även att lägga in dina uppgifter i vårt crm-system i samma syfte. I och med att du lämnar dina uppgifter här anses du ha godkänt detta. Om du vill att vi raderar, rättar eller ändrar dina uppgifter är du välkommen att kontakta oss på gdpr[at]marketdirection.se. Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Googles sekretesspolicy och användarvillkor gäller.
SKICKA INBJUDNINGARNA TILL: