NPS-Audit Online
Hur ligger ni till med ert lojalitetsarbete?
Har ditt företag någon gång stämt av hur ni ligger till med CX-och NPS-arbetet – lägesmässigt? Känner ni till alla delar och moment man behöver ha koll på för att få till maximal effekt av att driva kundutveckling med stöd av NPS-metoden? Vet ni hur ni kan säkerställa att få till ett framgångsrikt kundcentrerat arbete?
När vi höll vår senaste nätverksträff NPS-Dagen tog vi fram ett arbetsunderlag där det fanns möjlighet att ta pulsen på sitt lojalitets- och förändringsarbete i förhållande till best practice på området. Det visade sig vara mycket uppskattat. Deltagarna återkopplade att det här skulle vara skönt att ha som verktyg att löpande stämma av emot. Då skulle det vara lättare att veta vad man behöver ta tag i för att få den effekt av arbetet man vill åt.
Det tog vi fasta på och utvecklade NPS-Audit Online!
Vad är NPS-Audit Online? Testa teasern!
Med NPS-Audit Online kan du tydligt ta del av hela spektrumet inom ett CX- och NPS-program och dessutom jämföra hur ditt företag förhåller sig till best practice. Du får full kontroll på nuläge och vad som (eventuellt 😊) återstår för att få till ett arbete i absoluta framkant.
Det är 6 huvudområden inom lojalitetsarbetet som tas upp. Du får ta ställning till cirka 70 frågor kopplat till system, kunddata, kundfeedbackinhämtning, analys, organisation, processer, uppföljning, mål och affärsanalys – för att sedan se ditt företags resultat.
Det går att abonnera på tjänsten om du vill använda den i ditt löpande arbete. Det ger dig chans att successivt växla upp NPS-programmet för full effekt. Vi finns med längs vägen med tips och råd hur du bäst och effektivast tar nästa steg.
Testa vår teaser eller kontakta oss direkt för att veta mer.