NPS-Dagen 27 augusti med fokus på dina ambassadörer

VÄLKOMMEN TILL NPS-DAGEN 27/8 I STOCKHOLM*

Ett nätverksevent med inspiration och erfarenhetsutbyte om kundupplevelser & kundlojalitet kopplat till Net Promoter Score.

NPS-Dagen riktar sig till dig som är strategiskt eller operativt ansvarig eller delansvarig för ett NPS-program/CX-arbete i ett företag eller en organisation. Här får du lyssna på föredrag, ta del av konkreta case, diskutera frågeställningar och nätverka med likasinnade om hur man kan bredda och lyfta sitt NPS-program.

*OBS! NPS-Dagen är framskjuten från 26/3 till 27/8 med anledning av mötesrestriktioner på grund av corona-viruset – detta för att minska smittspridning och oro.

HUVUDTEMA

Med fokus på promoters! Öka effekten av ditt NPS-program med aktivt ambassadörsarbete

Dagens talare

Tomas Lydahl talare på NPS-Dagen
Tomas Lydahl, inspiratör, föreläsare och författare

“Alla kunder älskar att skryta om er om ni bara ger dem en anledning”. Tomas visar hur du skapar en WOW-upplevelse som gör att kunden skryter om ditt företag. Han får dig att inse att kunderna kan bli det bästa säljteamet företaget någonsin haft.

Pernilla Brouzell NPS-Expert

Pernilla Brouzell, NPS-expert, MarketDirection

Med bred erfarenhet och djup kunskap om NPS-metoden kommer Pernilla med sin smittande entusiasm guida dig i hur man ger värde till och drar nytta av sina ambassadörer i sin affärsutveckling.

Johan Laudon, NPS-expert och talare på NPS-Dagen

Johan Laudon, NPS-expert, MarketDirection

Growth through customer loyalty. Den grymt NPS-rutinerade Johan berättar hur du med hjälp av ambassadörernas positiva energi ökar drivkraften och engagemanget hos dina medarbetare. Något som lönar sig för såväl affär som kunder.

NÄR? VAR?

Datum: Torsdagen den 27 augusti

Tid: 13.30-17.15, med registrering och fika från 13.00

Plats: Bryggarsalen, Norrtullsgatan 12N, Stockholm

Arrangör: MarketDirection, Nordens ledande NPS-konsulter


Antalet platser är begränsat och tidigare NPS-Dagar har varit fullsatta.​

På agendan!

Med fokus på promoters! Öka effekten av ditt NPS-program med aktivt ambassadörsarbete.
  • Inspiratören, föreläsaren och författaren Tomas Lydahl - WOW! Så får du dina kunder att skryta om ditt företag
  • NPS-experterna Johan Laudon och Pernilla Brouzell från MarketDirection - Tips, råd och exempel om hur du ökar effekten av ditt NPS-program med aktivt ambassadörsarbete
  • CX/NPS-ansvariga som delar med sig av sina ambassadörs-case
  • Gruppdiskussioner och nätverkande med likasinnade

Detta får du SVAR PÅ:

  • Så kartlägger och profilerar du ambassadörerna. Vilka är de, vad är signifikant för dem? Hur mycket bidrar de till affären?
  • Hur boostar och utvecklar du relationen till ambassadörerna?
  • Hur får du dina ambassadörer att faktiskt rekommendera ditt företag?
  • Hur använder du ambassadörerna för att sprida positiv energi och öka drivkraften till dina medarbetare?

Anmäl DIG till NPS-Dagen

PRIS OCH VILLKOR FÖR NPS-DAGEN

Prisbild

MarketDirection-kund 500 kr. Ej kund 1 000 kr, exklusive moms.

Villkor

Anmälan är bindande. Vid avbokning ska den ha kommit in till MarketDirection senast den 24 augusti 2020, i annat fall debiteras hela avgiften. Det går jättebra att överlåta bokningen till en kollega. Betalning sker i förskott. Vi tar emot betalning via Swish till 123 143 49 84. Om du betalar via faktura behöver vi dina faktureringsuppgifter.

Mer om dagen

NPS-Dagen 27 augusti i Stockholm – en halvdag med inspiration & erfarenhetsutbyte inom NPS, kundlojalitet och kundupplevelser. Här är det fokus på att du ska få positiv energi och idéer till ditt lojalitetsarbete på hemma plan. Med ett tema som att “Med fokus på promoters! Öka effekten av ditt NPS-program med aktivt ambassadörsarbete” kan det inte bli annat.

Som en extra krydda brukar vi alltid ha med externa föreläsare.

Denna jubileumsupplaga är vi glada att få presentera Tomas Lydahl som inspirationstalare. På ett oerhört underhållande sätt delar han med sig av sina erfarenheter och kunskap hur man får kunder att bli glädjespridare. Tomas har skrivit boken “Wow! Så får du dina kunder att rekommendera dig”. Den kommer att säljas på plats till ett specialpris.

Under konferensen blandas föreläsningar med gruppdiskussionspass, där du får reflektera och dela erfarenheter med övriga deltagare.

MarketDirections egna NPS-experter Johan Laudon och Pernilla Brouzell kommer att varva tips och råd med praktiska exempel som gör att du kommer att ha flertalet actions att ta tag i när du är åter på jobbet.

Denna gång har vi också några CX/NPS-ansvariga från olika företag, som kommer att dela med sig av case om hur de jobbar med ambassadörer.

AGENDA - HÅLLTIDER

Cirkatider för halvdagskonferensen (kan komma att ändras)

13.00 Registrering med fika
13.30 Intro om dagen, bordsrunda
13.50 Föredrag och gruppdiskussioner
14.40 Fikapaus
15.00 Föredrag plus gruppdiskussioner
16.05 Bensträckare
16.10 Inspirationsföreläsare
17.00 Frågestund och Summering av dagen
17.15 Avslutning  
NPS-event Kunskapsdelning om NPS

ÅTERBLICK TIDIGARE NPS-DAGAR

Varför man rekommenderar NPS-Dagen!

”Lärorikt, inspirerande och bra diskussioner!”

”Tillfälle för inspiration och reflektion.”

”Nya insikter, deltagarna, inspiration och MarketDirection.”

”Inspirerande föreläsare och intressant att diskutera med andra bolag hur de arbetar med NPS.”

”Intressanta föreläsare och bra diskussioner med andra som jobbar inom samma område. Bra med inspiration så att man kan jobba vidare i sann NPS-anda! :D”

”Bra tillfälle att träffa branschkollegor och få utbyte av tankar idéer. Inspireras av föreläsare och deltagare.”

”Givande talare. Bra diskussioner med bordsgrannar.”

”Den ger inspiration och ny energi och insikter.”

”Inspirerande dag, fylla på med nya tankar och idéer in sitt arbete med NPS.”

Senaste årens talare

Per Lange på NPS-Dagen

Per Lange
Internationell talare

Sara Mundt Petersen Telia Customer Experience

Sara Mundt-Petersen
Telia

Thomas Fuchs AGA talare NPS-Dagen

Thomas Fuchs
AGA

Matilda Ånöstam AGA talare på NPS-Dagen

Matilda Ånöstam
AGA

Kundupplevelser talare Arvid Axland NPS-Dagen

Arvid Axland
Författare, företagare Pool

Johan Nordqvist Föreläsare NPS-Dagen

Johan Nordqvist
HL Display

Hanna Mannberg Föreläsare NPS-Dagen

Hanna Mannberg
fd VD Vapiano

Tips om kundupplevelser Margareta Boström

Margareta Boström
Beteendevetareexpert, Jula

NPS-event talare Mikael Ahlström

Mikael Ahlström
Hyper Island, The Park m m

NPS-event talare Victoria Preger

Victoria Preger
UC

Tips om NPS talare Anna

Anna Potajałło
Oriflame

Tips om NPS Krister Ekdahl talare

Krister Ekdahl
PwC

Talare NPS-Dagen

Oddveig Telle
If

Talare Frida Göransson Kundlojalitet ambassadörer

Frida Göransson
Memira

Talare Per Hednert Kundlojalitet ambassadörer

Per Hednert
Memira

NPS-Dagen kundlojalitet Dustin

Caroline Peterson-Ullstrand
Dustin