NPS: ÖKAD KUNDLOJALITET = ÖKAD TILLVÄXT

NPS för bättre kundrelation och ökad tillväxt

MED NPS NÅR DU ÖKAD KUNDLOJALITET SOM LÖNAR SIG

Du kan aldrig tvinga en kund att vara eller bli lojal. Däremot kan du skapa förutsättningar så att en kund väljer att vara eller bli lojal. En riktigt lojal kund får du när du tilltalar kunden både emotionellt och rationellt. Det gäller att skapa en relation på kundens villkor och erbjuda bra kundupplevelser.

Det gäller att ta reda på vad som gör att en kund är lojal eller inte och därifrån skapa rätt förutsättningar för kunden. Eftersom dina kunder tycker, tänker och upplever olika gäller det att möta kundernas olika preferenser.

Med NPS-metoden får du allt du behöver för att lyckas med detta lojalitetsarbete och för att få en mer lönsam verksamhet.

VINNANDE TILLVÄXTMETOD

När du använder dig av NPS-metoden får du bland annat svar på följande frågor.
  • Hur ska vi utveckla affären för att skapa rätt och meningsfulla kundupplevelser och öka värdet för kunden?
  • Vad ska vi göra för att vårda relationen och få kunden att stanna kvar över tid?
  • Hur får vi kunden att köpa fler produkter och tjänster och dessutom bli mer nyfiken på våra nya tjänster och produkter?
  • Vad behöver vi göra för att fler kunder ska rekommendera vårt företag till andra?
Med vår hjälp får du ett kraftfullt verktyg, ett effektivt arbetssätt och en givande affär där du växer tillsammans med dina kunder.
Med NPS blir du en vinnare bland konkurrenter

VERKTYG & TJÄNSTER FÖR NPS-PROGRAM

Vi är helhetsleverantör av NPS-program och erbjuder de verktyg och tjänster som behövs för att få ett framgångsrikt lojalitetsarbete. Vi kan antingen ta ansvar för att bygga upp och genomföra ett helt program eller ge stöd och hjälp i de delar där ditt företag har behov av det. Nedan kan du se olika områden som omfattas av ett program. Välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller önskar hjälp med.

Vill du veta mer om NPS?

Tveka inte att höra av dig om du vill veta mer om våra tjänster som riktar sig till att ta reda på hur man ökar lojaliteten och får fler kunder att rekommendera ett företag.

När du registrerar dina uppgifter kommer vi att ta kontakt med dig för att följa upp din fråga. Vi kommer även att lägga in dina uppgifter i vårt crm-system i samma syfte. I och med att du lämnar dina uppgifter här anses du ha godkänt detta. Om du vill att vi raderar, rättar eller ändrar dina uppgifter är du välkommen att kontakta oss på gdpr[at]marketdirection.se. Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Googles sekretesspolicy och användarvillkor gäller.

KONTAKTA OSS GÄRNA!