Välkommen till NPS-Dagen!

Kommande NPS-Dag är den 10 oktober!

NPS-Dagen riktar sig till dig som vill stärka kundfokuset i din verksamhet och som arbetar med kundlojalitet, NPS och CX. I vårt forum NPS-Dagen träffas de som arbetar eller är intresserade av NPS (Net Promoter Score) som metod att driva lojalitet – för att ta del av konkreta case och tips från inbjudna talare, diskutera kring olika lösningar inom NPS och nätverka för fortsatt utbyte. Utöver det kommer vi på MarketDirection, dela med oss av våra erfarenheter och kunskaper inom kundlojalitet.

Anmäl ditt dig till höstens NPS-Dag redan nu och säkra din plats. Antalet platser är begränsat och tidigare forum har varit fullsatta.

Program

Margareta Boström

Margareta Boström – Nu är det kundupplevelsen som avgör slaget om kunderna och deras lojalitet – så här blir ni vinnare

Margareta är konsumentbeteendeexpert, affärsutvecklare och ansvarig för kundinsiktsarbete i Jula-koncernen och driver ett eget konsultföretag. Just nu aktuell med boken Kundresan – din guide till hållbara kundrelationer. Hon bevakar, följer och analyserar kunders beteende i en värld där förutsättningarna snabbt förändras.

Passion för kunden och kundupplevelsen är nyckeln till ett framgångsrikt företagande. Viktigt idag, avgörande imorgon. Vi kommer under passet att utmanas i att sätta kunden i förarsätet och låta dem att ta med våra företag in i framtiden. Margareta inspirerar och tipsar om vad som krävs för att utveckla vinnande kundupplevelser och kundresor som ger starkt lojala kunder.

Hanna Mannberg NPS-Dagen

Hanna Mannberg – Så skapar ni en strategi där medarbetarengagemang driver kundlojalitet och ökar tillväxten på mätbart sätt

Hanna, tidigare VD på Vapiano, nu aktuell som grundare av Career Camp och Ladies of FMCG. I sina tidigare roller som HR-chef har hon samlat på sig omfattande erfarenheter och kunskaper inom karriärutveckling och coachning. I hennes roll som VD på Vapiano inkluderade hon medarbetarengagemang i affärsplanen, och kunde bevisa ett tydligt samband mellan medarbetarnöjdhet, kundlojalitet och tillväxt.

Du får ta del av hur Hanna använt NPS som ett verktyg för strategiskt arbete, hennes erfarenheter av att driva förändring och utveckling med stöd av NPS och hur hon jobbat med att få med sig ledare och medarbetare i arbetet med att skapa riktigt bra upplevelser för kunden. Hanna ger tips på hur ni skapar en strategi och mätbara nyckeltal för att få snurr på ert lyckohjul – glada medarbetare som ger glada kunder som blir starka ambassadörer och bidrar till nya kunder.

Gruppdiskussioner, mingel och gofika

Tid och plats

Datum: onsdagen 10 oktober 2018
Tid: kl 13.00-17.00
Registrering: kl 12.30
Plats: Rålambsvägen 15, Guldspaden, Helio
Arrangör: MarketDirection

Pris

Priset är 1 750 kr/deltagare, exkl moms. NPS-Dagen är en del i NPS-Nätverket. Early-bird-pris 1 500 kr om du bokar före den 10 september 2018.  Som medlem i nätverket ingår eventet NPS-Dagen. Även om du är med i NPS-Nätverket vill vi att du anmäler dig om du vill gå på NPS-Dagen. Vill du som NPS-Nätverk-medlem ta med en kollega eller vän är priset för denne som en Early bird (=1 500 kr/deltagare, exkl moms).

Anmälningsvillkor

Anmälan är bindande. Vid eventuell avbokning ska den vara MarketDirection tillhanda senast den 3 oktober 2018, i annat fall debiteras hela avgiften. Bokningen kan överlåtas till annan deltagare från samma företag.

Vi tar emot betalning via Swish till 123 143 49 84. Om du betalar via faktura behöver vi dina faktureringsuppgifter också.

Kommentarer från senaste NPS-Dagen, 11 april

”Bra inspiration och nyttigt att få nätverka i frågan.”
Fredrik Annmo, Barncancerfonden

”Relevanta ämnen och en hög nivå på agenda och talare.”
Jasmin Albinsson HL Display

”Det var spännande att höra hur andra jobbar med NPS. Spännande infallsvinklar och tips på hur man kan förbättra sitt eget arbete.”
Karl Norberg, Securitas Direct Sverige AB
”Nyttigt att prata med personer som lever i samma situation på ett annat företag. Sedan är det alltid någon ny idé som poppar upp som man kan ta med sig hem.”
David Reinerstedt, Toyota Material Handling
”Intressanta föreläsningar och kul att träffa nya människor som jobbar med NPS på olika sätt. Micke var väldigt inspirerande och kul att få höra om UC’s resa.”
Magdalena Agardh, Assa Abloy

Hitta till eventet

Nås med tunnelbana, buss, bil eller cykel. Från Thorildsplans tunnelbanestation tar det cirka 8 minuter att gå genom parken (se orange väg). Lokalen ligger alldeles bakom DN-skrapan.

Rålambsvägen 15
NPS-Dagen 10 oktober 2018

Exempel på tidigare talare:

Mikael Ahlström

Mikael Ahlström
Entreprenör, Strateg, Föreläsare

Victoria Preger UC

Victoria Preger
Marknadschef, UC

anna potajallo oriflame

Anna Potajałło
Oriflame

Krister Ekdahl PwC

Krister Ekdahl,
PwC

Talare NPS-dagen

Frida Göransson,
Memira

Talare NPS-dagen

Per Hednert,
Memira

Talare NPS-dagen

Oddveig Telle,
If

Talare NPS-dagen

David Reinerstedt,
Toyota Material Handling

Talare NPS-dagen

Caroline Peterson-Ullstrand,
Dustin

Talare NPS-dagen

Johan Lundberg,
Dustin

Talare NPS-dagen

Linda Nordlund,
Vapiano

Talare NPS-dagen

Anna Karlborg,
Verisure

Talare NPS-dagen

Tomas Yangbyn,
Viaplay

Talare NPS-dagen

Mikaela Frisk,
Viaplay

Talare NPS-dagen

Oscar Bjers,
Apple

Talare NPS-dagen

Dainius Jurevicius,
AGA