Välkommen till NPS-Dagen – 28 mars!

NPS-Dagen – nätverksevent med inspiration och erfarenhetsutbyte om Net Promoter Score

Två gånger om året genomför vi NPS-Dagen, en gång på våren och en på hösten. Eventet riktar sig till dig som är intresserad av och jobbar med att utveckla kundupplevelser, kund- och medarbetarlojalitet och NPS-program. Här får du ta del av konkreta case, diskutera frågeställningar och lösningar samt nätverka med likasinnade för fortsatt utbyte inom Net Promoter Score.

Mycket erfarenheter och inspiration utbyts om NPS-metoden under NPS-Dagen. Eventet pågår en hel eftermiddag, mellan 13-17. Det är två erfarna föreläsare som delar med sig av sina erfarenheter inom kundlojalitet och kundupplevelser. Vi på MarketDirection håller i eventet och är dagens moderator. Vi håller även i gruppdiskussioner, plus kommer med tips och idéer som bygger på våra erfarenheter som NPS-konsulter. Du får praktiska tips och råd om hur du kan jobba vidare med NPS på hemmaplan. Och du får möjlighet att knyta kontakter med andra som jobbar med NPS.

NPS-Dagen den 10 oktober

Vad händer på NPS-Dagen den 28 mars?

Många intressanta bolag har redan anmält sig, till exempel: AGA, UC, Manpower, Toyota Material Handling, SEB, PwC, Barncancerfonden, Viaplay, Skanska och Verisure.

Vårupplagan av NPS-Dagen bjuder på två erfarna och engagerade talare:

Arvid Axland – uppskattad föreläsare och författare till boken Jakten på känslan, konsten att skapa meningsfulla upplevelser – går igenom viktiga spelregler som ger effektfulla kundupplevelser,

Johan Nordqvist – Area Director North & East Europe och huvudansvarig för NPS-programmet inom HL Display – delar med sig av konkreta erfarenheter och tips för att skapa ett lojalitetsarbete som verkligen driver förändring.

Vi på MarketDirection guidar om framgångsfaktorer, fallgropar och aktuella trender inom NPS.

Datum: Torsdagen den 28 mars
Tid: kl 13-17 (med registrering från 12.30)
Plats: Bryggarsalen, Norrtullsgatan 12 N, vid Odenplan

Agenda

Cirkatider för halvdagskonferensen

12.30  Registrering med fika
13.00  Intro om dagen
13.15  Arvid Axland + gruppdiskussioner
14.30  Mingelfika (Macka, frukt, choklad, energishot, fika/te)
15.20  Johan Nordqvist + gruppdiskussioner
16.30  Avslutning – framgångsfaktorer, fallgropar och trender

Här anmäler du dig till NPS-Dagen

Pris och villkor för NPS-Dagen

Kostnaden för deltagande är 1 750 kr, exkl moms.

Anmälningsvillkor: Anmälan är bindande. Vid eventuell avbokning ska den vara MarketDirection tillhanda senast den 21 mars 2019, i annat fall debiteras hela avgiften. Bokningen kan överlåtas till annan deltagare från samma företag. Vi tar emot betalning via Swish till 123 143 49 84. Om du betalar via faktura behöver vi dina faktureringsuppgifter. Antalet platser är begränsat och tidigare NPS-Dagar har varit fullsatta.

NPS-Dagen 2019

Inspireras av våra talare:

Arvid Axland, talare på NPS-Dagen
Johan Nordqvist - NPS-Dagen

Varför rekommenderas NPS-Dagen?

”Bra upplägg och intressanta föreläsare, trevlig stämning och bra nätverkstillfälle.”
”Bra kundcase med nyttiga insikter. Bra att diskutera runt bordet.”
”Inspirerande och nyttigt att lyfta ut ifrån den dagliga verksamheten och verkligen fokusera på kundfokus, och lära sig av andra.”
”Kunskap nya infallsvinklar nätverkande.”
”Bra upplägg med möjlighet till bordsdiskussioner, bra föreläsare/case.”
”Stort utbyte av att diskutera med andra som jobbar med NPS samt många uppslag av föreläsarna.”
”Jag får en förståelse för nyttan och det arbete som behövs läggas ned för att vinna mark!”
”Bra föreläsare som gav inspiration.”
”Givande talare. Bra diskussioner med bordsgrannar.”
”Viktiga frågor tas upp.”
”Inspirerande tillfälle att både lyssna och prata med andra som engagerar sig i client satisfaction”
”För att fylla på med kunskap och inspiration om NPS som metod, höra hur andra företag jobbar med NPS/ olika mätningar/initiativ och för att dra lärdomar av det. Utveckla arbetet med att bli en kundcentrerad organisation.”
”Inspirerande och nätverksbyggande.”
”Det var en väldigt givande dag då man fick mycket inspiration gällande kundresan och även tips på vad man kan göra på företaget. Väldigt trevlig stämning och mycket intressanta föreläsningar.”
”Bra innehåll, intressanta diskussioner med andra branscher och bra presentatörer”

Tidigare talare:

Mikael Ahlström

Hanna Mannberg
fd VD Vapiano, grundare av nätverket Ladies FMCG

Mikael Ahlström

Margareta Boström
konsumentbeteendeexpert, Jula, författare till Kundresan

Mikael Ahlström

Mikael Ahlström
Entreprenör, Strateg, Föreläsare

Victoria Preger UC

Victoria Preger
Marknadschef, UC

anna potajallo oriflame

Anna Potajałło
Oriflame

Krister Ekdahl PwC

Krister Ekdahl,
PwC

Talare NPS-dagen

Frida Göransson,
Memira

Talare NPS-dagen

Per Hednert,
Memira

Talare NPS-dagen

Oddveig Telle,
If

Talare NPS-dagen

David Reinerstedt,
Toyota Material Handling

Talare NPS-dagen

Caroline Peterson-Ullstrand,
Dustin

Talare NPS-dagen

Johan Lundberg,
Dustin

Talare NPS-dagen

Linda Nordlund,
Vapiano

Talare NPS-dagen

Anna Karlborg,
Verisure

Talare NPS-dagen

Tomas Yangbyn,
Viaplay

Talare NPS-dagen

Mikaela Frisk,
Viaplay

Talare NPS-dagen

Oscar Bjers,
Apple

Talare NPS-dagen

Dainius Jurevicius,
AGA