Välkommen till höstens upplaga av NPS-Dagen!

Kommande NPS-Dag är den 12 september!

Träffa andra som arbetar med NPS och kundlojalitet! Anmäl ditt dig till höstens NPS-Dag redan nu och säkra din plats. Antalet platser är begränsat och tidigare forum har varit fullsatta.

Priset är 1 750 kr/deltagare, exkl moms. Early-bird pris är 1 500 kr/deltagare och gäller för anmälan före 1 augusti 2018.

NPS-Dagen är en del i NPS-Nätverket. Som medlem i nätverket ingår eventet NPS-Dagen. Även om du är med i NPS-Nätverket vill vi att du anmäler dig om du vill gå på NPS-Dagen. Vill du som NPS-Nätverk-medlem ta med en kollega eller vän är priset för denne som en Early bird (=1 500 kr/deltagare, exkl moms).

Anmälningsvillkor: Anmälan är bindande. Vid eventuell avbokning ska den vara MarketDirection tillhanda senast den 7 september 2018, i annat fall debiteras hela avgiften. Bokningen kan överlåtas till annan deltagare från samma företag.

Vi tar emot betalning via Swish till 123 143 49 84. Om du betalar via faktura behöver vi dina faktureringsuppgifter också.

Vad är NPS-Dagen?

I vårt forum NPS-Dagen träffas de som arbetar med och har intresse av NPS som metod för att driva lojalitet – att få ta del av konkreta case, diskutera kring olika lösningar inom NPS och nätverka med likasinnade för fortsatt utbyte.

Utöver kundcase från inbjudna talare kommer vi på MarketDirection ge input om senaste trender och inspiration inom olika NPS-områden.

Kommentarer från senaste NPS-Dagen, 11 april

”Bra inspiration och nyttigt att få nätverka i frågan.”
Fredrik Annmo, Barncancerfonden

”Relevanta ämnen och en hög nivå på agenda och talare.”
Jasmin Albinsson HL Display

”Det var spännande att höra hur andra jobbar med NPS. Spännande infallsvinklar och tips på hur man kan förbättra sitt eget arbete.”
Karl Norberg, Securitas Direct Sverige AB
”Nyttigt att prata med personer som lever i samma situation på ett annat företag. Sedan är det alltid någon ny idé som poppar upp som man kan ta med sig hem.”
David Reinerstedt, Toyota Material Handling
”Intressanta föreläsningar och kul att träffa nya människor som jobbar med NPS på olika sätt. Micke var väldigt inspirerande och kul att få höra om UC’s resa.”
Magdalena Agardh, Assa Abloy

Program:

Agendan för dagen är ännu inte fastställd.

Tid och plats

Datum: onsdagen 12 september 2018
Tid: kl 13.00-17.00
Registrering: kl 12.30
Plats: Återkommer
Arrangör: MarketDirection

Här anmäler du dig:

För- och efternamn*

Företag*

Fakturaadress

Postnummer

Ort

Eventuell referens

Telefon*

E-post*

Övrigt (t ex allergier eller tips på kollega/vän som kan vara intresserad av NPS-dagen)

Exempel på tidigare talare:

Mikael Ahlström

Mikael Ahlström
Entreprenör, Strateg, Föreläsare

Victoria Preger UC

Victoria Preger
Marknadschef, UC

anna potajallo oriflame

Anna Potajałło
Oriflame

Krister Ekdahl PwC

Krister Ekdahl,
PwC

Talare NPS-dagen

Frida Göransson,
Memira

Talare NPS-dagen

Per Hednert,
Memira

Talare NPS-dagen

Oddveig Telle,
If

Talare NPS-dagen

David Reinerstedt,
Toyota Material Handling

Talare NPS-dagen

Caroline Peterson-Ullstrand,
Dustin

Talare NPS-dagen

Johan Lundberg,
Dustin

Talare NPS-dagen

Linda Nordlund,
Vapiano

Talare NPS-dagen

Anna Karlborg,
Verisure

Talare NPS-dagen

Tomas Yangbyn,
Viaplay

Talare NPS-dagen

Mikaela Frisk,
Viaplay

Talare NPS-dagen

Oscar Bjers,
Apple

Talare NPS-dagen

Dainius Jurevicius,
AGA

Välkommen på NPS-Studiebesök hos Verisure den 19 juni! – Genomfört! 🙂

NPS-Studiebesök – NPS i verkligheten, riktiga case på plats!

Studiebesök Verisure

Dags för nytt NPS-Studiebesök. Denna gång kommer vi att vara hos Verisure. Aktuellt datum är den 19/6. Välkommen att anmäla ditt intresse till eventet i intresseanmälan nedan. Det finns ett begränsat antal platser. Medlemmar i NPS-Nätverket har förtur.

Huvudtemat är ”Close the loop”-samtal.

Värdar från Verisure är Jenny Broberg, PSC Teamleader, och Per Sahlin, Customer Experience Champion.

Plats: Råsunda vägen 4
Datum: Onsdagen den 19 juni
Tid: Klockan 15-17 (registrering 14.45)

Teman för höstens Rundabordssamtal kommer senare

Rundabordssamtal – mindre grupp, för mer djup och spets

Fyra gånger per år ordnar vi Rundabordssamtal där du får möjlighet att i en mindre grupp få träffa andra företag och kontakter som arbetar med NPS för att utbyta erfarenhet. Vi står som samordnare och moderator, men det är du och övriga deltagare som driver diskussionen inom det temaområde som är aktuellt för dagen.

Rundabordssamtal

Anmäl ditt intresse för Rundabordssamtal 1 – Genomfört 😉

Tema Att skapa engagemang i organisationen

Datum: torsdagen den 26 april*
Tid: klockan 12-14. Registrering och fika från 11.45
Plats: Upplandsgatan 2B, MarketDirection, Stockholm
Arrangör och moderator: MarketDirection

*Notera att vi har nytt datum för detta event.

Om du anger dina uppgifter nedan kommer vi att ta kontakt med dig för att följa upp ditt intresse för Rundabordssamtal om medarbetarengagemang, eller några av våra tjänster eller om vi kan hjälpa dig på annat sätt. Vi kan även komma att lägga in dina uppgifter i vårt crm-system i samma syfte. I och med att du lämnar dina uppgifter här anses du ha godkänt detta. Om du vill att vi raderar, rättar eller ändrar dina uppgifter är du välkommen att kontakta oss på info[at]marketdirection.se.

För- och efternamn*

Företag*

Telefon*

E-post*

Anmäl ditt intresse för Rundabordssamtal 2 – Genomfört 🙂

Tema GDPR och NPS (både ur B2B och B2C-perspektiv)

Bollplank Axel Tandberg, en av Sveriges ledande GDPR-jurister

Datum: onsdagen den 9 maj
Tid: klockan 13-15. Registrering och fika från 12.45
Plats: Upplandsgatan 2B, MarketDirection, Stockholm
Arrangör och moderator: MarketDirection

Om du anger dina uppgifter nedan kommer vi att ta kontakt med dig för att följa upp ditt intresse för Rundabordssamtal – Tema GDPR & NPS, eller några av våra tjänster eller om vi kan hjälpa dig på annat sätt. Vi kan även komma att lägga in dina uppgifter i vårt crm-system i samma syfte. I och med att du lämnar dina uppgifter här anses du ha godkänt detta. Om du vill att vi raderar, rättar eller ändrar dina uppgifter är du välkommen att kontakta oss på info[at]marketdirection.se.

För- och efternamn*

Företag*

Telefon*

E-post*