Tack alla deltagare för en givande och inspirerande NPS-Dag!

NPS-Dagen den 10 oktober

Dagen bjöd på inspiration och diskussioner!

Det var många deltagare på höstens NPS-Dag som gick av stapeln den 10 oktober. Dagen inleddes med en presentation av Margareta Boström, konsumentbeteendeexpert och ansvarig för kundinsiktsarbetet hos Jula, som motiverande delade med sig av sina kunskaper och erfarenheter om kundresan och vikten av kundcentrering för ökad lojalitet.

Efter en nätverkande paus med gofika var det Hanna Mannberg, tidigare VD på Vapiano, som engagerat berättade om hela deras NPS-resa, med konkreta tips om hur de arbetet med såväl medarbetar- som kundlojalitet för att stärka affären.

Under varje talarpass hölls gruppdiskussioner inom ämnesområden som var kopplade till det talarna tog upp. Diskussionerna satte igång från start runt de runda borden och fortsatte ända till slutet av dagen.

Det delades erfarenheter och kunskaper kring kundupplevelse- och NPS-arbete om vartannat mellan alla på plats.

Stort tack för en trevlig dag!

Nu ser vi fram emot att forma vårens NPS-Dag.

Varför rekommenderas NPS-Dagen? Sagt om dagen:

”Bra upplägg och intressanta föreläsare, trevlig stämning och bra nätverkstillfälle.”
”Bra kundcase med nyttiga insikter. Bra att diskutera runt bordet.”
”Inspirerande och nyttigt att lyfta ut ifrån den dagliga verksamheten och verkligen fokusera på kundfokus, och lära sig av andra.”
”Kunskap nya infallsvinklar nätverkande.”
”Bra upplägg med möjlighet till bordsdiskussioner, bra föreläsare/case.”
”Stort utbyte av att diskutera med andra som jobbar med NPS samt många uppslag av föreläsarna.”
”Jag får en förståelse för nyttan och det arbete som behövs läggas ned för att vinna mark!”
”Bra föreläsare som gav inspiration.”
”Givande talare. Bra diskussioner med bordsgrannar.”
”Viktiga frågor tas upp.”
”Inspirerande tillfälle att både lyssna och prata med andra som engagerar sig i client satisfaction”
”För att fylla på med kunskap och inspiration om NPS som metod, höra hur andra företag jobbar med NPS/ olika mätningar/initiativ och för att dra lärdomar av det. Utveckla arbetet med att bli en kundcentrerad organisation.”
”Inspirerande och nätverksbyggande.”
”Det var en väldigt givande dag då man fick mycket inspiration gällande kundresan och även tips på vad man kan göra på företaget. Väldigt trevlig stämning och mycket intressanta föreläsningar.”
”Bra innehåll, intressanta diskussioner med andra branscher och bra presentatörer”

Exempel på tidigare talare:

Mikael Ahlström

Mikael Ahlström
Entreprenör, Strateg, Föreläsare

Victoria Preger UC

Victoria Preger
Marknadschef, UC

anna potajallo oriflame

Anna Potajałło
Oriflame

Krister Ekdahl PwC

Krister Ekdahl,
PwC

Talare NPS-dagen

Frida Göransson,
Memira

Talare NPS-dagen

Per Hednert,
Memira

Talare NPS-dagen

Oddveig Telle,
If

Talare NPS-dagen

David Reinerstedt,
Toyota Material Handling

Talare NPS-dagen

Caroline Peterson-Ullstrand,
Dustin

Talare NPS-dagen

Johan Lundberg,
Dustin

Talare NPS-dagen

Linda Nordlund,
Vapiano

Talare NPS-dagen

Anna Karlborg,
Verisure

Talare NPS-dagen

Tomas Yangbyn,
Viaplay

Talare NPS-dagen

Mikaela Frisk,
Viaplay

Talare NPS-dagen

Oscar Bjers,
Apple

Talare NPS-dagen

Dainius Jurevicius,
AGA