• Nätverkande inom NPS

Bli medlem i NPS-Nätverket och gå på alla olika nätverk för NPS som vi erbjuder.

För alla som jobbar med kundlojalitet i allmänhet och NPS i synnerhet, är NPS-Nätverket en källa till mycket inspiration och kunskap. Som medlem i NPS-Nätverket ingår NPS-dagen, rundabordssamtal, studiebesök, bollplank med NPS-experter och inte minst tillgång till ett omfattande nätverk av människor som brinner för kundlojalitet, CX och NPS. Du hittar information om alla olika nätverksformer nedan.

Nätverkande i olika forum

Nätverkets planerade aktiviteter:

NPS-Dagen, halvdagskonferens 2 ggr/år – Case, mingel och experter

Vår 2018, onsdagen den 11 april, uppdaterat datum – Check
Höst 2018, onsdagen den 12 september

Obs! Datumen kan komma att ändras

Här kan du läsa om vårens NPS-Dag >>>

Rundabordssamtal – mindre grupp, mer djup och spets.

Vecka 17, torsdagen den 26 april, uppdaterat datum
Vecka 19, torsdagen den 9 maj, uppdaterat datum
Vecka 39, torsdagen den 27 september
Vecka 40, torsdagen den 4 oktober

Obs! Datumen kan komma att ändras

NPS-Studiebesök – NPS i verkligheten, riktiga case på plats

En gång per kvartal anordnar vi studiebesök hos ett företag som arbetar med NPS-metoden och NPS-program. Varannan gång är det B2B och varannan B2C.

Senaste NPS-Studiebesöket var onsdagen den 28 mars kl 15-17 hos AGA. – Check
Tid: kl 15-17. Registrering och fika från 14:45
Plats: AGA, Agavägen 54, Lidingö

Lunch med NPS-expert

Du får en lunch och ett personligt bollplank med en NPS-expert från MarketDirection, där vi kan diskutera kundlojalitet och NPS inom ditt företag.

NPS-Nätverksdialog

Utöver tillfälle till nätverkande i samband med konferenser och event, har du tillgång till löpande utbyte med övriga medlemmar genom nätverket.

MarketDirection erbjuder olika forum och möjligheter att interagera med andra företag som använder sig av NPS-metoden för att stärka kundlojaliteten. Nedan hittar du de olika nätverksformerna som ingår i NPS-nätverket.

Anmälan till NPS-Nätverket

Ett medlemskap i nätverket för NPS kostar 7 500 kr, exklusive moms. Är ditt företag kund hos MarketDirection kostar ett medlemskap 5 500 kr, exklusive moms.

Fyll i dina uppgifter nedan, så kontaktar vi dig inom kort och följer upp din anmälan.

För- och efternamn*

Företag*

Telefon*

E-post*

NPS-dagen

NPS-Dagen – forum för NPS-intresserade för att lära sig mer om att driva förändring med NPS

Två gånger om året genomför vi NPS-Dagen, en gång på våren och en på hösten. NPS-Dagen är vårt forum där de som arbetar med och har intresse av NPS som metod kan träffas för att få ta del av konkreta case, diskutera frågeställningar och lösningar samt nätverka med likasinnade för fortsatt utbyte.

Mycket erfarenheter och inspiration utbyts om NPS-metoden under NPS-Dagen. Eventet pågår en hel eftermiddag, mellan 13-17.  Det är vanligtvis två erfarna NPS-företag som håller i varsin föreläsning (B2B och B2C) och delar med sig av sina erfarenheter inom två olika NPS-område. Vi presenterar de senaste trenderna. Tanken är att du ska få praktiska tips och råd om hur du kan jobba vidare med NPS på hemmaplan. Och inte minst knyta kontakter med andra som jobbar med NPS.

Anmälan till NPS-Dagen
Rundabordssamtal

Rundabordssamtal – mindre grupp, mer djup och spets

Det finns ett stort behov för de som arbetar med NPS att kunna träffa andra företag och kontakter som arbetar med NPS för att utbyta erfarenhet. Till exempel har det varit vanligt att de som träffats under en NPS-Dag vill fortsätta dela erfarenheter. För att möjliggöra en träff med likasinnade tillhandahåller vi lokal, lättare förtäring och en moderator som guidar i diskussionen och de ämnen som vill diskuteras.

Vi står helt enkelt som samordnare, värd och fungerar som moderator, men det är du och övriga deltagare som driver diskussionen. Om du är intresserad av att träffa en mindre grupp om 5-8 personer som diskuterar olika förutbestämda frågeställningar inom NPS kan vi samordna det i form av rundabordssamtal.

Rundabordssamtalen pågår normalt i cirka 2 timmar.

NPS-Studiebesök

NPS-Studiebesök – NPS i verkligheten, riktiga case på plats

En gång per kvartal anordnar vi studiebesök hos ett företag som arbetar med NPS-metoden och NPS-program. Varannan gång är det B2B och varannan B2C.

Under studiebesöket får du träffa en representant från företaget som jobbar aktivt med för NPS-arbetet. Du kommer att få en genomgång hur det företaget utvecklar sin verksamhet genom att satsa på att driva ökad kundlojalitet.

Om du går med i NPS-Nätverket får du möjlighet att hänga med på studiebesöken som kommer.

Läs om det senaste NPS-Studiebesöket hos Vapiano här!