Lojalitetspodden logotyp
Om kundlojalitet och NPS i podden

EN PODD om ALLT OCH LITE TILL OM KUNDLOJALITET OCH NPS

Det är vi på MarketDirection som driver Lojalitetspodden, en podd där vi diskuterar och dissekerar kundlojalitet, kundupplevelser, CX och framförallt lojalitetsmetoden Net Promoter Score (NPS). Om du är det minsta intresserad av lojala kunder, växande affärer och engagerade medarbetare är detta podden för dig.

DEt Senaste avsnittet

Avsnitt 12 – Lojalitetspodden – Steal with pride

Vi gästas av Johan Nordqvist från HL Display som pratar om deras NPS-arbete och om att låta sig inspireras av andra. Läs mer om avsnittet här.

Kort om poddserien

I varje avsnitt tar vi upp ett specifikt tema kring kundlojalitet. Vi bjuder på case, exempel och analyser mot bakgrund av de 100-tals lojalitetsprojekt vi genomfört genom åren.

Gäster
Självklart har vi gäster! Några av de bästa faktiskt. Alla med unika kunskaper, erfarenheter och idéer kring olika aspekter av lojalitet.

Flipp eller Flopp
I ett delavsnitt i programserien kommer du att få höra när vår gäst berättar om en dålig eller bra kundupplevelse som påverkat denne starkt, och vad upplevelsen ledde till. Även våra lyssnares upplevelser kommer att lyftas fram. Har du en speciell kundupplevelse som du vill dela med dig av? Skicka den till oss via info[at]marketdirection.se.

Tips och råd
Kopplat till varje avsnitt hittar du material som förhoppningsvis kan hjälpa dig i ditt lojalitetsarbete. Det kan handla om exempel, mallar eller andra tips & tricks – allt gratis för nedladdning tillsammans med respektive poddavsnitt. Varsågod!

GÄSTGALLERI