Frukostseminarium

Frukostseminarium

Välkommen till vårt frukostseminarium den 28 maj!

För dig som är beslutsfattare och/eller strategiskt ansvarig för CX-arbetet.

Hur mäter och ökar man affärsvärdet med CX-arbetet?

CX i framkant med MarketDirection och Forsta

Vad händer här?!

Välkommen till ett frukostseminarium där du får ta del av insikter och konkreta exempel från företag som Toyota Material Handling och Lyreco om hur ett avancerat och strategiskt CX-arbete kan skapa direkt affärsvärde och konkurrensfördelar.

Under seminariet kommer du bland annat få lyssna på:

  • Hur du tydligt kopplar CX-arbetet till konkreta affärsresultat.
  • Hur du använder kundinsikter för att öka kundvärdet och affärstillväxten.
  • Hur kombinationen av AI-driven kundfeedback och affärsdata ger dig nya möjligheter att accelerera din verksamhets utveckling.

Det är först till kvarn som gäller... Ta mig snabbt till Anmälan!

Mätbart CX-arbete
Frukostseminarium CX i framkant

Datum, tid, plats & arrangörer med mera

Alltid roligt att få träffas fysisk. Så detta event är ett på-plats-seminarium! Utöver föreläsningar med case blir det möjlighet till mingel och nätverkande.

Datum: 28 maj
Tid: 08.30-10.00 (registrering och frukost från kl 08.00)
Plats: Bonnierhuset, Torsgatan 21 i Stockholm (nära St Eriksplan)
Vem: För beslutsfattare och/eller strategiskt ansvarig för CX-arbetet
Pris: Kostnadsfritt
Arrangörer: MarketDirection & Forsta

På agendan

En värdefull och motiverande start på dagen med dessa ämnen på agendan.

  • Så kopplar du CX till affärseffekter – exempel från Toyota Material Handling m fl
  • Så växlar du upp CX-arbetet med kunderna – exempel från Lyreco m fl
  • Kundinsikter och affärsdata i en och samma plattform – Så fungerar Forsta
  • CX-Audit – En modell som hjälper er att hitta era specifika utvecklingsområden
  • Frågor & svar
  • Möjlighet till mingel & nätverkande
Agenda

Talare

Johan Laudon, Niklas Borgsved MarketDirection Ryan Denny, Forsta
Först till kvarn

Anmäl dig här!

Antalet platser är begränsade. Det är först till kvarn som gäller! Anmälan är bindande, men kan överlåtas till annan.

Anmälan till frukostseminarium

OBS! Eventet är kostnadsfritt. Om du inte dyker upp kommer vi dessvärre att behöva ta ut en no show-avgift om 395 kr + moms.

Kontakt vid frågor: Nina Laudon, nina[at]marketdirection.se. Policy vid anmälan och kontakt.

Varmt välkommen hälsar vi!

Med Forstas avancerade feedbackinsamling, AI-drivna insikter, närhet till resultat och action management funktionaliteter – ihop med MarketDirections expertis och mångårig erfarenhet inom CX, NPS och kunddriven affärsutveckling, kan vi erbjuda en komplett CX-lösning av riktigt hög kvalitet.

Om MarketDirection

Oavsett om din verksamhet vill kickstarta eller fördjupa ert arbete med CX och NPS, kan vi på MarketDirection hjälpa er att växa tillsammans med era kunder. Med över 20 års erfarenhet guidar vi verksamheter – stora som små – att bygga starkare kundrelationer och skapa engagemang internt.

Vi är specialiserade NPS-konsulter som verkar både nationellt och internationellt. Och vi vet en sak med säkerhet: starkt kundfokus driver affärer.

Under årens lopp har vi genom varierande och långsiktiga uppdrag byggt upp en gedigen kunskap inom området. Med det är vi en trygg leverantör som gärna utmanar och peppar för att driva lojalitetsarbetet framåt för utveckling och förändring. Vi ser till att du får en snabbare väg till en mer lönsam affär.

Om Forsta

Forsta tillhandahåller en riktigt kraftfull och flexibel systemplattform med många specialfunktioner som gör att det är enkelt att analysera, sprida och agera på kundinsikter för att driva förändring med starkt kundperspektiv. Och inte minst som smidigt engagerar medarbetarna i förbättrings- och utvecklingsarbetet.

Forstas sofistikerade system för insamling av kundfeedback gör det möjligt att data samlas in och sammanställs från flera kanaler, vilket ger en enhetlig bild av kundernas upplevelser och beteenden.

Det innebär all kundfeedback från undersökningar, digitala kanaler, sociala medier, serviceenheter, chattar etc samlas i en resultatportal. Något som i sin tur gör det möjligt att identifiera och förstå kundernas behov och förväntningar på ett djupare plan.

kontaktknapp