MarketDirection och Wednesday Relations har inlett ett samarbete om NPS-utbildningar.

Kommande utbildning hålls den 24 oktober 2017, klockan 09:00 – 17:00. Det är för Wednesday Academy som vi håller den fördjupade NPS-utbildning.

Använder ni NPS eller planerar att börja göra det? Då kan den här kursen ge dig en riktigt bra grund, nya perspektiv, inspiration och konkreta verktyg för att lyckas med NPS-arbetet.

Kursen bygger på teorier, forskning och praktisk tillämpning av NPS-metodiken som blandas med case och att kursdeltagarna själva delar egna erfarenheter med varandra i övningar och diskussioner.

 

Utbildningen riktar sig till:

  • Ansvarig för Customer Experience
  • Du som är med och driver eller ska vara med och starta upp ett CX/NPS-arbete på ert företag
  • Arbetar med affärs- eller verksamhetsutveckling i ledande befattning
  • Ansvarig för marknad, CRM, customer insights, kundservice

Det här får du med dig:

  • Djupare kunskap om NPS-metoden.
  • Framgångsfaktorer och fallgropar att undvika i ditt CX- och lojalitetsarbete.
  • Konkreta verktyg och metoder för hur du mäter, identifierar drivfaktorer, tar action och arbetar med smart loops.
  • Case, inspiration och erfarenhetsutbyte.
  • En struktur för hur du sätter upp ett NPS-program.
  • Grunden till en programplan för NPS-arbete för ert företag.

Du kan läsa mer om och anmäla dig till kursen här >>.

 

Hoppas vi ses där!